ΚΩΔ: 686727
Michelin X Coach HL Z.7,5 τόνοι στο μπροστινό άξονα των λεωφορείων σας. ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ «Κυκλοφορείτε σε όλους...
C speed meter
B brake distance
69db sound indicator
i

ΚΩΔ: 528007
Michelin X Coach XD.Εξαιρετική χιλιομετρική απόδοση και πρόσφυση με διάρκεια.Σήμανση M+S & 3PMSF. ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ «Κυκλοφορείτε άνετα...
E speed meter
C brake distance
72db sound indicator
i

ΚΩΔ: 363450
MICHELIN X WORKS Z.ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΓΑ.ΣΗΜΑΝΣΗ Μ+S....
D speed meter
B brake distance
68db sound indicator
i

ΚΩΔ: 717107
MICHELIN X WORKS Z.ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΓΑ.ΣΗΜΑΝΣΗ Μ+S....
C speed meter
B brake distance
69db sound indicator
i

ΚΩΔ: 274977
MICHELIN X WORKS Z.ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΓΑ.ΣΗΜΑΝΣΗ Μ+S....
C speed meter
B brake distance
69db sound indicator
i

ΚΩΔ: 909337
MICHELIN X WORKS D.ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΓΑ.ΣΗΜΑΝΣΗ Μ+S...
C speed meter
B brake distance
75db sound indicator
i

ΚΩΔ: 175857
MICHELIN X WORKS D.ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΓΑ.ΣΗΜΑΝΣΗ Μ+S...
C speed meter
B brake distance
74db sound indicator
i

ΚΩΔ: 818714
MICHELIN X WORKS HD Z.ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΛΑΤΟΜΕΙΑ.ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΤΑΞΙΩΝ.ΣΗΜΑΝΣΗ M+S...
C speed meter
B brake distance
68db sound indicator
i

ΚΩΔ: 24128
MICHELIN X WORKS HD Z.ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΛΑΤΟΜΕΙΑ.ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΤΑΞΙΩΝ.ΣΗΜΑΝΣΗ M+S...
D speed meter
B brake distance
69db sound indicator
i

ΚΩΔ: 817171
MICHELIN X WORKS HD D.ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΛΑΤΟΜΕΙΑ.ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΤΑΞΙΩΝ.ΣΗΜΑΝΣΗ M+S...
D speed meter
B brake distance
73db sound indicator
i

ΚΩΔ: 140737
MICHELIN X WORKS HD D.ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΛΑΤΟΜΕΙΑ.ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΤΑΞΙΩΝ.ΣΗΜΑΝΣΗ M+S...
D speed meter
B brake distance
73db sound indicator
i

ΚΩΔ: 315021
Michelin X Works T.Μεγιστοποιημένη παραγωγικότητα για χρήση στον δρόμο και για εργασία στις προσβάσεις των εργοταξίων.Σήμανση M+S και RFID. ΚΕΡΔΗ...
C speed meter
B brake distance
71db sound indicator
i

ΚΩΔ: 614228
BF Goodrich Route Control S.Οδηγήστε το φορτηγό σας στη πόλη με τα ελαστικά για φορτηγά διανομής.Σήμανση M+S και 3PMSF. H...
D speed meter
B brake distance
68db sound indicator
i

ΚΩΔ: 901831
BF Goodrich Route Control S.Οδηγήστε το φορτηγό σας στη πόλη με τα ελαστικά για φορτηγά διανομής.Σήμανση M+S και 3PMSF. H...
D speed meter
B brake distance
67db sound indicator
i

ΚΩΔ: 141889
BF Goodrich Route Control S.Οδηγήστε το φορτηγό σας στη πόλη με τα ελαστικά για φορτηγά διανομής.Σήμανση M+S και 3PMSF. H...
D speed meter
B brake distance
68db sound indicator
i

ΚΩΔ: 56738
BF Goodrich Route Control S.Οδηγήστε το φορτηγό σας στη πόλη με τα ελαστικά για φορτηγά διανομής.Σήμανση M+S και 3PMSF. H...
C speed meter
B brake distance
68db sound indicator
i

ΚΩΔ: 112597
BF Goodrich Route Control S.Οδηγήστε το φορτηγό σας στη πόλη με τα ελαστικά για φορτηγά διανομής.Σήμανση M+S και 3PMSF. H...
C speed meter
B brake distance
68db sound indicator
i

ΚΩΔ: 698413
BF Goodrich Route Control S.Οδηγήστε το φορτηγό σας στη πόλη με τα ελαστικά για φορτηγά διανομής.Σήμανση M+S και 3PMSF. H...
C speed meter
B brake distance
68db sound indicator
i

ΚΩΔ: 520276
BF Goodrich Route Control S.Οδηγήστε το φορτηγό σας στη πόλη με τα ελαστικά για φορτηγά διανομής.Σήμανση M+S και 3PMSF. H...
C speed meter
B brake distance
68db sound indicator
i

ΚΩΔ: 279040
BF Goodrich Route Control S.Οδηγήστε το φορτηγό σας στη πόλη με τα ελαστικά για φορτηγά διανομής.Σήμανση M+S και 3PMSF. H...
C speed meter
B brake distance
70db sound indicator
i

ΚΩΔ: 465545
BF Goodrich Route Control D.Κινηθείτε με ασφάλεια, σε όλους τους δρόμους, με μικρά φορτηγά διανομών.Σήμανση M+S και 3PMSF. H BF...
E speed meter
B brake distance
69db sound indicator
i

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.