Michelin Crossclimate 165/70R14 85T XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate 165/70R14 85T XL

ΚΩΔ: 791301
Michelin Crossclimate 165/70R14 85T XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate 175/70R14 88T XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate 175/70R14 88T XL

ΚΩΔ: 265846
Michelin Crossclimate 175/70R14 88T XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate 175/65R14 86H XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate 175/65R14 86H XL

ΚΩΔ: 548499
Michelin Crossclimate 175/65R14 86H XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate 185/65R14 86H ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate 185/65R14 86H

ΚΩΔ: 907659
Michelin Crossclimate 185/65R14 86H.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν φθαρεί...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate 185/60R14 86H XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate 185/60R14 86H XL

ΚΩΔ: 470326
Michelin Crossclimate 185/60R14 86H XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 175/65R15 88H XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 175/65R15 88H XL

ΚΩΔ: 962421
Michelin Crossclimate+ 175/65R15 88H XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 185/65R15 92T XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 185/65R15 92T XL

ΚΩΔ: 254413
Michelin Crossclimate+ 185/65R15 92T XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 185/65R15 92V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 185/65R15 92V XL

ΚΩΔ: 512212
Michelin Crossclimate+ 185/65R15 92V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 195/65R15 95V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 195/65R15 95V XL

ΚΩΔ: 694822
Michelin Crossclimate+ 195/65R15 95V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 205/65R15 99V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 205/65R15 99V XL

ΚΩΔ: 778333
Michelin Crossclimate+ 205/65R15 99V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
B speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 185/60R15 88V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 185/60R15 88V XL

ΚΩΔ: 275683
Michelin Crossclimate+ 185/60R15 88V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 195/60R15 92V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 195/60R15 92V XL

ΚΩΔ: 285604
Michelin Crossclimate+ 195/60R15 92V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 205/60R15 95V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 205/60R15 95V XL

ΚΩΔ: 331360
Michelin Crossclimate+ 205/60R15 95V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
B speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 185/55R15 86H XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 185/55R15 86H XL

ΚΩΔ: 814956
Michelin Crossclimate+ 185/55R15 86H XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
68 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 195/55R15 89V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 195/55R15 89V XL

ΚΩΔ: 349618
Michelin Crossclimate+ 195/55R15 89V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 215/65R16 102V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 215/65R16 102V XL

ΚΩΔ: 983091
Michelin Crossclimate+ 215/65R16 102V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
B speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 195/60R16 93V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 195/60R16 93V XL

ΚΩΔ: 177160
Michelin Crossclimate+ 195/60R16 93V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96H XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96H XL

ΚΩΔ: 195540
Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96H XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96V XL

ΚΩΔ: 248424
Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
C speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96W RUNFLAT ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96W RUNFLAT

ΚΩΔ: 823776
Michelin Crossclimate+ 205/60R16 96W RUNFLAT.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
Michelin Crossclimate+ 215/60R16 99V XL ΑυτοκίνητοAll Season

Michelin Crossclimate+ 215/60R16 99V XL

ΚΩΔ: 607946
Michelin Crossclimate+ 215/60R16 99V XL.Εξοπλιστείτε για όλες τις καιρικές συνθήκες. Το All Season Ελαστικό της Michelin. Ασφαλές ακόμη και όταν...
B speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.