BF Goodrich Touring 155/70R13 75T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 155/70R13 75T

ΚΩΔ: 935027
BF Goodrich Touring 155/70R13 75T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
B brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich Touring 165/70R13 79T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 165/70R13 79T

ΚΩΔ: 425368
BF Goodrich Touring 165/70R13 79T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
B brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich Touring 175/70R13 82T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 175/70R13 82T

ΚΩΔ: 076939
BF Goodrich Touring 175/70R13 82T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
B brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich Touring 155/65R13 73T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 155/65R13 73T

ΚΩΔ: 864177
BF Goodrich Touring 155/65R13 73T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
B brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich Touring 155/65R14 75T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 155/65R14 75T

ΚΩΔ: 242310
BF Goodrich Touring 155/65R14 75T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
B brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich Touring 165/65R13 77T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 165/65R13 77T

ΚΩΔ: 448128
BF Goodrich Touring 165/65R13 77T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
B brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich Touring 145/80R13 75T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 145/80R13 75T

ΚΩΔ: 205114
BF Goodrich Touring 145/80R13 75T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
B brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich Touring 155/80R13 79T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 155/80R13 79T

ΚΩΔ: 183585
BF Goodrich Touring 155/80R13 79T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
B brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich Touring 145/70R13 71T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich Touring 145/70R13 71T

ΚΩΔ: 966964
BF Goodrich Touring 145/70R13 71T.Οδηγείτε διατηρώντας τον έλεγχο κάθε στιγμή.Η μάρκα BF Goodrich είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. ΑΚΡΙΒΗΣ...
E speed meter
C brake distance
70 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 165/70R14 81T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 165/70R14 81T

ΚΩΔ: 183576
BF Goodrich G-grip 165/70R14 81T.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 175/70R14 84T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 175/70R14 84T

ΚΩΔ: 887951
BF Goodrich G-grip 175/70R14 84T.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 185/70R14 88T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 185/70R14 88T

ΚΩΔ: 656728
BF Goodrich G-grip 185/70R14 88T.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 165/65R14 79T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 165/65R14 79T

ΚΩΔ: 184991
BF Goodrich G-grip 165/65R14 79T.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 175/65R14 82T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 175/65R14 82T

ΚΩΔ: 734634
BF Goodrich G-grip 175/65R14 82T.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 185/65R14 86T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 185/65R14 86T

ΚΩΔ: 129040
BF Goodrich G-grip 185/65R14 86T.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 185/60R14 82H ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 185/60R14 82H

ΚΩΔ: 595342
BF Goodrich G-grip 185/60R14 82H.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 185/55R14 80H ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 185/55R14 80H

ΚΩΔ: 014585
BF Goodrich G-grip 185/55R14 80H.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 175/65R15 84T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 175/65R15 84T

ΚΩΔ: 701671
BF Goodrich G-grip 175/65R15 84T.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 185/65R15 88T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 185/65R15 88T

ΚΩΔ: 685843
BF Goodrich G-grip 185/65R15 88T.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 195/65R15 91H ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 195/65R15 91H

ΚΩΔ: 435593
BF Goodrich G-grip 195/65R15 91H.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i
BF Goodrich G-grip 205/65R15 94H ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

BF Goodrich G-grip 205/65R15 94H

ΚΩΔ: 024173
BF Goodrich G-grip 205/65R15 94H.O Έλεγχος στο DNA του.Σχεδιασμένο για μια τεράστια γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι αυτοκίνητα υψηλής...
E speed meter
B brake distance
69 sound indicator
i

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.