Kormoran Road 135/80R13 70T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 135/80R13 70T

ΚΩΔ: 813954
Kormoran Road 135/80R13 70T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 145/80R13 75T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 145/80R13 75T

ΚΩΔ: 585744
Kormoran Road 145/80R13 75T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 155/80R13 79T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 155/80R13 79T

ΚΩΔ: 819339
Kormoran Road 155/80R13 79T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 165/80R13 83T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 165/80R13 83T

ΚΩΔ: 928325
Kormoran Road 165/80R13 83T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 145/70R13 71T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 145/70R13 71T

ΚΩΔ: 139531
Kormoran Road 145/70R13 71T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 155/70R13 75T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 155/70R13 75T

ΚΩΔ: 465091
Kormoran Road 155/70R13 75T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 165/70R13 79T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 165/70R13 79T

ΚΩΔ: 951308
Kormoran Road 165/70R13 79T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 175/70R13 82T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 175/70R13 82T

ΚΩΔ: 569032
Kormoran Road 175/70R13 82T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 155/65R13 73T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 155/65R13 73T

ΚΩΔ: 920274
Kormoran Road 155/65R13 73T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 165/65R13 77T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 165/65R13 77T

ΚΩΔ: 824121
Kormoran Road 165/65R13 77T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 175/65R13 80T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 175/65R13 80T

ΚΩΔ: 995145
Kormoran Road 175/65R13 80T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 165/70R14 81T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 165/70R14 81T

ΚΩΔ: 13279
Kormoran Road 165/70R14 81T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 175/70R14 88T XL ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 175/70R14 88T XL

ΚΩΔ: 954316
Kormoran Road 175/70R14 88T XL.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 185/70R14 88T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 185/70R14 88T

ΚΩΔ: 689267
Kormoran Road 185/70R14 88T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
Kormoran Road 195/70R14 91H ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 195/70R14 91H

ΚΩΔ: 623517
Kormoran Road 195/70R14 91H.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
Kormoran Road 155/65R14 75T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 155/65R14 75T

ΚΩΔ: 278867
Kormoran Road 155/65R14 75T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 165/65R14 79T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 165/65R14 79T

ΚΩΔ: 655580
Kormoran Road 165/65R14 79T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 175/65R14 82T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 175/65R14 82T

ΚΩΔ: 18810
Kormoran Road 175/65R14 82T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 185/65R14 86T ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 185/65R14 86T

ΚΩΔ: 673187
Kormoran Road 185/65R14 86T.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 165/60R14 75H ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 165/60R14 75H

ΚΩΔ: 564679
Kormoran Road 165/60R14 75H.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...
E speed meter
C brake distance
68 sound indicator
i
Kormoran Road 185/60R14 82H ΑυτοκίνητοΚαλοκαιρινά

Kormoran Road 185/60R14 82H

ΚΩΔ: 584482
Kormoran Road 185/60R14 82H.Οικονομικό ελαστικό σχεδιασμένο για επιβατικά οχήματα.Η μάρκα Kormoran είναι επίσημη θυγατρική του Ομίλου Michelin. Σύνθεση γόμας με...

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.