MICHELIN AGILIS CROSSCLIMATE 195/70R15 104T Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 195/70R15 104T

ΚΩΔ: 485409
Michelin Agilis Crossclimate 195/70R15 104T.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 205/70R15 106R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 205/70R15 106R

ΚΩΔ: 873665
Michelin Agilis Crossclimate 205/70R15 106R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 215/70R15 109S Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 215/70R15 109S

ΚΩΔ: 552667
Michelin Agilis Crossclimate 215/70R15 109S.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 225/70R15 112S Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 225/70R15 112S

ΚΩΔ: 466346
Michelin Agilis Crossclimate 225/70R15 112S.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 205/65R15 102T Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 205/65R15 102T

ΚΩΔ: 518348
Michelin Agilis Crossclimate 205/65R15 102T.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 215/65R15 104T Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 215/65R15 104T

ΚΩΔ: 949938
Michelin Agilis Crossclimate 215/65R15 104T.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
Michelin Agilis Crossclimate 185/75R16 104R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 185/75R16 104R

ΚΩΔ: 086974
Michelin Agilis Crossclimate 185/75R16 104R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
Michelin Agilis Crossclimate 195/75R16 110R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 195/75R16 110R

ΚΩΔ: 380842
Michelin Agilis Crossclimate 195/75R16 110R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 195/75R16 107R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 195/75R16 107R

ΚΩΔ: 822319
Michelin Agilis Crossclimate 195/75R16 107R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 205/75R16 110R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 205/75R16 110R

ΚΩΔ: 356121
Michelin Agilis Crossclimate 205/75R16 110R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 205/75R16 113R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 205/75R16 113R

ΚΩΔ: 717135
Michelin Agilis Crossclimate 205/75R16 113R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 215/75R16 113R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 215/75R16 113R

ΚΩΔ: 472865
Michelin Agilis Crossclimate 215/75R16 113R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 215/75R16 116R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 215/75R16 116R

ΚΩΔ: 134136
Michelin Agilis Crossclimate 215/75R16 116R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 225/75R16 118R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 225/75R16 118R

ΚΩΔ: 041387
Michelin Agilis Crossclimate 225/75R16 118R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 225/75R16 121R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 225/75R16 121R

ΚΩΔ: 715179
Michelin Agilis Crossclimate 225/75R16 121R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 195/65R16 104R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 195/65R16 104R

ΚΩΔ: 250107
Michelin Agilis Crossclimate 195/65R16 104R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 205/65R16 107T Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 205/65R16 107T

ΚΩΔ: 603801
Michelin Agilis Crossclimate 205/65R16 107T.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 215/65R16 109T Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 215/65R16 109T

ΚΩΔ: 003490
Michelin Agilis Crossclimate 215/65R16 109T.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 225/65R16 112R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 225/65R16 112R

ΚΩΔ: 028446
Michelin Agilis Crossclimate 225/65R16 112R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 235/65R16 115R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 235/65R16 115R

ΚΩΔ: 780847
Michelin Agilis Crossclimate 235/65R16 115R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i
Michelin Agilis Crossclimate 235/65R16 121R Ελαφρά ΦορτηγάAll Season

Michelin Agilis Crossclimate 235/65R16 121R

ΚΩΔ: 217472
Michelin Agilis Crossclimate 235/65R16 121R.Για όσα απαιτεί η επιχείρηση σας. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; Ασφάλεια σε...
C speed meter
A brake distance
73 sound indicator
i

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.

Οικονομία Καυσίμου

7 κατηγορίες από G (ελάχιστα αποδοτικό) έως A (περισσότερο αποδοτικό).
Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης ολόκληρου σετ ελαστικών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 7.5%* και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των φορτηγών.

Πρόσφυσης σε Βρεγμένο Οδόστρωμα

7 κατηγορίες από G (μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος) έως A (μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Η επίδραση μπορεί να διαφέρει μεταξύ οχημάτων και καταστάσεων οδήγησης, αλλά στην περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος, η διαφορά μεταξύ ενός G και ενός Α κλάσης σετ τεσσάρων ίδιων ελαστικών μπορεί να είναι πάνω από 30% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (π.χ. για ένα τυπικό επιβατικό όχημα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα αυτό μπορεί να είναι πάνω από 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος).

Εξωτερικός Θόρυβος Κύλισης Ελαστικών

Επιπρόσθετα στην τιμή θορύβου σε Ντεσιμπέλ dB(A) ένα ιδεόγραμμα επίδειξης κατά πόσο η απόδοση εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού είναιπάνω από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό υποχρεωτικό όριο (3 μαύρες μπάρες = πιο θορυβώδες ελαστικό), μεταξύ του μελλοντικού ορίου και κάτω από 3dB (2 μαύρες μπάρες = μέσο ελαστικό) ή περισσότερο από 3dB κάτω από μελλοντικό όριο (1 μαύρη μπάρα = ελαστικό χαμηλού θορύβου).

ΣΗΜ: Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού δεν συσχετίζεται εντελώς με τον εσωτερικό θόρυβο του οχήματος.